Regionale Old Grand Dad clubwedstrijd 2016

Maandag 18 juli heeft de jaarlijkse Regiowedstrijd van aangesloten golfclubs uit het oosten plaats gevonden op de Keppelse Golfclub.
Voor Golfclub Driene zijn via de lokale wedstrijd geselecteerd door op deze dag als beste uit de bus te komen:
1. Tiemen Boes pl.hcp 24
2. Simon Klapwijk “ 21
3. Gerard Siemerink “ 11
4 Joop de Jong “ 22 ( gaat mee als clubconsul)
5. Hans Weber “ 13 (gaat mee i.v.m. uitval bij andere club)
6. Gerard Oosterhuis “ 17 ( idem)
Tim Logtenberg die als beste op de lokale wedstrijd had gescoord kon niet mee omdat zijn dochter die dag ging trouwen.

Geen plaatsing van Driene op de landelijke finaledag

Dit dreamteam kwam toch nog wat tekort op een zeer warme dag met 28 graden en geen schaduwplekje te vinden op een baan waar wandelen prioriteit heeft.
De uiteindelijke winnaar van de dag kwam van de Nunspeetse golfclub met 39 stablefordpunten. Joop was zijn marker en dat was dan ook het enige wat wij hebben kunnen bijdragen. Zie de foto van de winnaar rechts.
Gelukkig konden sommigen nog een bankje vinden.

Na de wedstrijd werd een borrelhapje per flight geserveerd wat de samenhorigheid en gezelligheid vergrootte met daarna een buffet van vis of vlees naar keuze. (dit alles wel voor eigen rekening) Nog even de doelstelling van de Old Grand Dad Club op een rij. De OGD is een vrijwilligersorganisatie van 116 aangesloten golfclubs in Nederland die kleine projecten van allerlei aard sponsoren voor de gehandicapte jeugd in Nederland. Jaarlijks wordt er ongeveer € 125.000 besteed. Voor het luttele bedrag van € 20,– per jaar steunt U dit prachtige doel. 85% wordt gegarandeerd geïnvesteerd in dit soort projecten en alleen de overhead kosten worden hiervan betaald. (geen cadeautjes voor bestuurders of voor wie dan ook.) Ook de lokale, regionale en landelijke wedstrijden zijn selfsupporting voor de organiserende club. Van het bestuur van Driene mocht ik 2 greenfeekaarten aanbieden voor de verloting op de landelijke dag.
Verdere info op de website www.oldgranddad.nl

Zie voor meer informatie over de mogelijkheid lid te worden van de club op de website www.oldgranddad.nl