Slotwedstrijd en afsluiting golfweek

Bij de slotwedstrijd probeert de wedstrijdcommissie zoveel mogelijk leden mee te laten spelen. Daarom was er een wedstrijd uitgezet over 13 holes, de ‘echte’ negen en de vier holes van de shortgamebaan. En verder 6 personen per flight. Voor het eerst was de formule nine-wine-dine gekozen. Op vijf plaatsen in de baan was een restaurantje ingericht waar een maaltijdgang geserveerd werd rijkelijk voorzien van wijn. Tijdens de nazit werden de prijzen uitgereikt en werd tevens afscheid genomen van de vertrekkend voorzitter Kees Ooijevaar. Als clubcadeau kreeg hij een fraai beeldje van een golfer. Verder dankte de nieuwe voorzitter een aantal personen. Zie de details op de onderliggende pagina.
1e Karel Snijders en Yvonne ter Elst met 40 slagen
2e Fedde Zwanenburg en Anneke Snijders ook met 40 slagen.
3e Michiel Wissink en Jacqueline Veldhuis 41 .
4e Kor Huisman en Ben Geleverd 42
5e Han van der Deen en Johan van Dijk 43
Wedstrijdleider in opleiding Jasper Bijkerk liet Kees Ooijevaar een kaart trekken voor een extra prijs. Deze was voor Marian Boswinkel en Peter Hartendorp.

Wedstrijdleider Alfons Esman

Karel Snijders & Yvonne ter Elst

Kor Huisman & Ben Geleverd

Fedde Zwanenburg & Anneke Snijders