DE VOSSENJACHT EN CAPTAINS DINNER (1)

Met een traditioneel grote opkomst van 40 deelnemers aan de wedstrijd en ruim 50 aan het captains dinner werd de laatste wedstrijd van 2017 aangevangen. Het was een haast onmogelijke opgave om de scores van beide vossen te verbeteren, te weten voor de HJ-1 een netto score van 71 en bij de HJ-2 een score van 34 Stableford punten.

Hans Buma – vos HJ-2.

Toch waren er nog superspelers die deze score wisten te verbeteren. Bij de HJ-1 beker waren dit Gerard Siemerink met +3, Robin Gray +2 en Henk ter Mors en Rolf von Geldren allebei met +1. Bij de HJ-2 beker was Sanne Dijkstra de enige die de score met +2 verbeterde. Hans Le Loux en Peter Kluitmans evenaarden de score van 34 punten.

Jan van der Veen – vos HJ-1.

Ietsje aan de late kant als gevolg van angst voor de vos.

Gerard Siemerink verslaat de vos bij HJ-1

Sanne Dijkstra verslaat de vos bij HJ-2

De neary = Adri Lamers / de second neary = Anton Strabbing.

Als nieuwkomer bij de herenmiddag presenteerde Koos van Merksteijn zich door zich voor te stellen. Koos liet dit gepaard gaan met een drankje.

HJ-1 = +1 voor Henk ter Mors en Rolf von Geldren.

HJ-2 = 34 punten voor Hans Leloux en Peter Kluitmans

HJ-1 = +2 voor Robin Gray.

Marco Pot heeft interesse voor de herenmiddag