Champions League during the season

Het Toernooi Vrienden van Driene heet voortaan Champions League 2018

Vorig jaar vond de derde editie plaats van het Vrienden van Driene toernooi. Gedoodverfde kanshebbers werden snel uitgeschakeld en sommige underdogs wisten het ver te schoppen. Het was tot op het laatst een mooie strijd. Alfons Esman en Hans Ouwehand bonden uiteindelijk de strijd tegen elkaar aan in de finale. Het was een spannende strijd waarbij Alfons Esman uiteindelijk aan het langste eind trok!

Dit geweldig gezellige en leuke toernooi krijgt uiteraard een vervolg. Dit jaar nemen we er weer het hele zomerseizoen voor. Zo hebben de deelnemers iets meer tijd om de onderlinge wedstrijden te kunnen spelen. Daarnaast zijn de regels hier en daar aangepast. De belangrijkste is dat als er geen uitslag is doorgegeven voor de aangegeven datum de commissie op basis van het “kop of munt” principe de winnaar bepaalt! Lees er meer over op de reglementenpagina.

De loting voor het toernooi vindt plaats tijdens “Burgers en Golf” bij Three Musketeers op (info volgt)

Doe je weer mee? Dan moet je je nog wel even inschrijven. (PS. na het inschrijven lijkt het of de wedstrijden al zijn ingedeeld, dit is niet het geval, de loting is in maart.

Tot zover!
Melvin de Boer, Eric-Jan Smit en Ton de Vent

Dus: schrijf je snel in via www.vriendenvandriene.nl !!