Donderdagavondcompetitie dit jaar ongekend spannend

Op donderdagavond spelen de betere spelers van Driene een competitie om het officieuze clubkampioenschap.
Het wordt een ongelooflijk spannende finale op vrijdag 22 september a.s. bij de Koepel in Wierden. Inmiddels hebben al 12 personen een gemiddelde score van 35 of hoger, waarvan er maar liefst 7 een score hebben van 36 of hoger. Gewoon ongekend!!
Maar met een geweldige score van 41 stablefordpunten wist Sabine Geerdink 31 augustus te klimmen van plaats 8 naar de eerste plaats. Een formidabele prestatie maar……..met nog 2 wedstrijden voor de boeg is er nog steeds van alles mogelijk. Ad van der Minnen is er waarschijnlijk de laatste 2 wedstrijden weer bij en zal uiteraard alles in het werk stellen om opnieuw de ranglijst aan te voeren.
Zie ook de speciale donderdagavondpagina.
Op 7 september is de ranglijst weer behoorlijk op de schop gegaan. Greg Glynn scoorde nu 41 punten en steeg van plaats 4 naar de eerste plek. Spannend, spannend, spannend.