Proeflidmaatschap

PROEFLID MET GVB

Het is mogelijk – indien in het bezit van GVB – gedurende drie maanden (zonder stemrecht) kennis te maken met het lidmaatschap. Gedurende deze drie maanden kan onbeperkt gebruik worden gemaakt van de faciliteiten van de club en kan dus ook aan de wedstrijden worden deelgenomen. Voor het éénmalig proeflidmaatschap geldt een bedrag van€ 325,-. Als vervolgens gekozen wordt voor een lidmaatschap bij Golfclub Driene is het inschrijfgeld van € 100 niet verschuldigd.

Informatie over het proeflidmaatschap

Nadere informatie over het lidmaatschap kan worden verkregen bij het secretariaat.  Dat kan door een mailtje te sturen naar info@golfclubdriene.nl of door te bellen met Ria Slatius (secretariaat, 074 – 259 22 64) op dinsdag t/m donderdag van 9-11 uur of door het via de post sturen of afleveren van het Formulier van belangstelling (of door Formulier van belangstelling digitaal ingevuld te mailen).

Meteen lid worden kan ook.

Stuur dan het ingevulde Aanmeldingsformulier PDF-versie  (of mail het aanmeldingsformulier WORD-versie digitaal ingevuld).
Bij het aangaan van een lidmaatschap zijn de algemene voorwaarden van Golfclub Driene van toepassing. Tevens hierbij ter informatie het privacyreglement van Golfclub Driene.

PROEFLID MET BAANPERMISSIE

Nadat de Pro aangegeven heeft dat baanpermissie mogelijk zou moeten zijn, komt de Handicap & Regelcommissie van Golfclub Driene in beeld. De baanpermissie is namelijk gekoppeld aan een baan en in dit geval die van Driene. De H&R-commissie loopt met de kandidaat enkele holes en verleent dan officieel baanpermissie. Daarna wordt een begeleider toegewezen die een aantal keren mee zal lopen bij het oefenen in de baan.
Om  verder te kunnen gaan naar handicap 54, is een lidmaatschap bij Golfclub Driene noodzakelijk. In deze startfase is een ‘Proeflid-maatschap Baanpermissie’ mogelijk. Dit proeflidmaatschap kost € 325 voor drie maanden. Daarvoor kan onbeperkt gebruik worden gemaakt van de oefenfaciliteiten. Als het proeflidmaatschap wordt omgezet in een vast lidmaatschap, worden de kosten voor het (verplichte) theorie-examen en de baanpermissieregistratie bij de NGF verrekend en is het inschrijfgeld van € 100 niet verschuldigd.
Als handicap 54 is behaald, komt na deze drie maanden het volledig lidmaatschap in beeld en moet dus daarvoor worden gekozen. Als er nog meer tijd nodig is om handicap 54 te halen, is een tijdelijk maandlidmaatschap van € 90,-  mogelijk. Ook dan geldt dat na het behalen van handicap 54 moet worden gekozen voor een definitief lidmaatschap Zie daarvoor verder de pagina ‘lid worden’.