Herenmiddag afgesloten met vossenjacht en afscheid van Hans Ouwehand

Met een traditioneel grote opkomst van 40 deelnemers aan de wedstrijd (en ruim 50 aan het captains dinner) werd de laatste wedstrijd van 2017 aangevangen. Het was een haast onmogelijke opgave om de scores van beide vossen te verbeteren, te weten voor de HJ-1 een netto score van 71 en bij de HJ-2 een score van 34 Stableford punten. Niettemin lukte het Gerard Siemerink met -1 en Sanne Dijkstra met 36.

Hans Ouwehand hield voor de laatste keer zijn ‘Hans Ouwehand Show’. Daarna werd van hem afscheid genomen. Onder wedstrijden – Herenmiddag – 2017 zijn drie pagina’s te vinden met beelden van de een en ander. Zie voor de eerste pagina deze link.

Hans zelf werd nog expliciet door Hans Weber namens de commissie bedankt voor zijn geweldige inzet met een ingelijste foto van het clubhuis en tevens een paar flessen wijn. Hans was hierdoor zichtbaar ontroerd.