Rydercup onbeslist – Twente tegen de rest van de wereld

De eerste van de drie wedstrijddagen om de Rydercup gaat traditioneel van start met redevoeringen en een activiteit.
Na het welkomstwoord van Henk Blömer werd een quiz gehouden waarbij een gouden bal te winnen was die aan het eind van de 3 ontmoetingen ingezet kan worden en punten waard zal zijn. Drie leden van de teams (zittend op een stoel) moesten de vragen beantwoorden. David Reinoudt van ‘De rest van de wereld’ heeft de gouden bal gewonnen.
Zie de fotopagina!!!

Na de drie dagen is de stand 22-22 en dus is de strijd onbeslist geëindigd.

Door de voorzitter van de herencommissie werd aan beide captains de Rydercup bokaal overhandigd waar beide teams voor 2015 als gelijkwaardig zullen worden gegraveerd.
Rudi Houwert werd met een fles wijn bedankt omdat hij de animator is geweest bij de invoering van de rydercup wedstrijden bij ‘Driene’. Deze dag werd met een voortreffelijke Indische maaltijd en de nodige drankjes naar aller tevredenheid afgesloten.