Serieuze belangstelling Open Dag

De weergoden waren ons gunstig gezind. Gelukkig was het over het algemeen droog. Vele enthousiaste geïnteresseerden kwamen op onze golfbaan af. Zij werden ontvangen met een kopje koffie of thee.
Hugo(onze golfpro) hield twee inspirerende clinics waardoor een aantal deelnemers mee gaat doen aan het lespakket “5 voor 50”.
Ook liepen er leden met kleinzonen, vrienden, schoonzonen in spé op de baan. Alle gasten kwamen enthousiast terug in het clubhuis waar ze werden onthaald met een drankje en een bitterballetje. In de golfshop kregen de deelnemers een aardige attentie, aangeboden door de golfshop.
Wij, als organisatie, kijken terug op een geslaagde dag. Ook dank aan de vrijwilligers die ons hielpen om de dag te een succes te maken. En welkom aan de vier personen die wij al direct als lid konden inschrijven.

Zie de foto’s via DEZE LINK.