Golfclub Driene ook voor ondernemers

De golfbaan is een ideale plaats om nieuwe contacten op te doen en te netwerken. En dat kan bij Golfclub Driene nu voor een heel aantrekkelijk tarief.

Nieuwe zakenpartners leren kennen, bestaande relaties onderhouden. De golfbaan is daar de ideale plek voor. Als je samen negen holes loopt bent je immers zo’n twee uur bezig, en onderweg heb je tijd genoeg om met elkaar te praten. Golfclub Driene biedt bovendien een sfeervolle omgeving: centraal gelegen in Twente, naast de Universiteit Twente op een prachtig oud landgoed met een stijlvol clubhuis, waar het na afloop goed toeven is. Ons restaurant verzorgt een prettige nazit, van een kopje koffie tot een uitgebreid diner. Bovendien is er vergadermogelijkheid voor gezelschappen tot twaalf personen.

Golfclub Driene kent ook een ondernemersclub, de Vrienden van Golfclub Driene. De groep Twentse ondernemers ontmoet elkaar op de woensdagavond voor een partijtje golf en een hapje eten. De Vrienden hebben ook een eigen Facebookpagina.