Vrienden doneren maar liefst € 10.000

Het Ronald McDonaldhuis in Leiden krijgt € 10.000 van de Vrienden van Driene. Onze golfende ondernemers hielden zondagavond een feestavond met een veiling voor dit goede doel. (Zie ook de DA nr 79 van 14 december over het Kwakkie Festival).

In de Tubantia van 13 december staat een weergave van de aanleiding. Driene kan erg trots zijn op onze vrienden. Zie ook de speciale pagina verder op onze site. Daar staat ook de reactie van het Ronald McDonaldhuis in Leiden met de foto van de overdracht van de opbrengst.

Op de foto hieronder is veilingmeester Melvin de Boer bezig om de opbrengst van het schilderij te vergroten. Uiteindelijk hebben alle aanwezige vrienden gezamenlijk het schilderij voor € 1000 gekocht. Zij gaan het schilderij aanbieden aan de club om in het clubhuis op te hangen.