Competitie 2015

Golfclub Driene neemt in 2015 met tien teams deel aan de NGF-competitie. Zie de resultaten per team door op de betreffende knop te klikken. KLIK HIER voor het (foto)verslag van de teambuildingsdag.

Dames Senioren 1 – 27 holes

Het damesteam, bestaande uit Elise Dorée (Captain), Maaike Strabbing, Christine Enschede, Anja Giesen, Ria Leonards, Margreet Leijendekker en Hennie Groothuis, heeft een zeer verdienstelijke competitie gespeeld. De dames hebben geen enkele wedstrijd verloren, maar De Breuninkhof was net iets beter. Jammer, maar volgend jaar rekenen we op promotie.

Dames Senioren – 18 holes

Het team (Saskia von Geldern (Captain), Marjan Clement, Ingrid van Doorne, Anka Harkema, Tineke Kiers, Lide ter Horst, Dini van der Veen en Mieke Gondrie) is eveneens tweede geworden. Geen poulewinnaar, terwijl het team wel met 24-12 van de nummer 1 heeft gewonnen.