Inschrijven

• Ter voorkoming van misverstanden is het raadzaam zelf in te schrijven voor een wedstrijd. Het is leden van de WL niet geoorloofd derden in te schrijven.
  • Inschrijving voor een wedstrijd geschiedt via Telegolf in de hal van het clubhuis of via internet
  • De inschrijvingstermijn begint 14 dagen voor het begin van de wedstrijd . Sluitingsdatum en -tijd voor de inschrijvingstermijn staan vermeld op de inschrijflijst of op de internetsite
  • Afzeggen voor het sluitingstijdstip dient te geschieden via Telegolf in de hal of via Telegolf internet.
  • Afzeggen na sluitingstijd (alleen bij dringende omstandigheden) dient men telefonisch te doen bij de dienstdoende WL. In noodgeval kan het bericht worden ingesproken op de voice-mail van de wedstrijdcommissie. Afmelden via de mail is niet mogelijk.
  • Het minimum aantal deelnemers om een wedstrijd te starten is: 8
    Bij dameswedstrijden: 6 pers.
  • Het maximum aantal deelnemers:
    bij individuele wedstrijden 3 bal: 39 pers.
    bij foursomes, greensomes en fourball: 48 pers.
    bij wedstrijden van alle tees vierbal b.v. texas scramble: 56 pers.
  • Eventuele afwijkingen hiervan worden vermeld op de betreffende inschrijflijst.

Het wedstrijdreglement bestaat uit een aantal hoofdstukken. Deze zijn terug te vinden via de linkjes hieronder. Indien gewenst, is hier het  wedstrijdreglement te downloaden.