DE DONDERDAGBEKER

3. Roderick Bredero en Hans Siertsema
4. Edith & Han van der Deen

Vooral veel water

David Wijnen instrueert een aantal deelnemers over hoeveel water te drinken. De winnaars links staan er daardoor nog fruitig bij.

SENIOREN 70+

Deze groep senioren speelt een eclectic van twee keer vijf holes. Hole 5 strategisch dichtbij het clubhuis voor en extra drankje. Bij de tropische temperaturen wel gewenst.
1. Eldert Panis
2. Els Postma
3. Jackie van der Schaft
4. Tineke Staring
Extra prijs voor Hans Werthauer

BRIDGE

En uiteraard ontbreekt de bridgewedstrijd niet in de Golfweek. De kaarten plakten nog net niet aan elkaar als gevolg van de hitte. Onder de deskundige leiding van Henk Blömer en zijn assistente Ingrid Olde Wolbers streden 16 paren om de Bridgebeker. Deze was enkele jaren zoek, maar is nu weer teruggevonden. Op de beker worden voor 2015 Gerard van Ardenne en Tonny Voogd (62,2%) gegraveerd. Tweede werden Francis Ellerkamp en Fokkerijen Weerts (58,63%) en derde Henk Blömer en Ingrid Olde Wolbers (58,04%).