Golfweek – Slotbuffet

Ari, Jacqueline en Jan hadden een fantastisch saladebuffet verzorgd met vlees en vis van de BBQ. Ondanks de ‘gebroken’ dag (de slotwedstrijd was al ’s morgens en de warmte was de opkomst redelijk. Thuisblijvers hadden ongelijk, want de temperatuur op het grasveld was prima, een lekker windje zorgde voor de nodige koelte en de opperbeste stemming van de leden deed de rest.
De voorzitter bedankte de leden van de wedstrijdcommissie (Marjan Clement [tevens de schepper van de uitslagentekeningen in de hal], Christine Enschede, Lide ter Horst, Marjan Sanders, David Wijnen, Rudi van Doorne, Alfons Esman, Lidy Gerritsen, Elise Holt kamp en Willem Staring) en verder de Greenkeepers (Peter Roering, Laurens Oosterik en Daan Heveling), onze administratieve spil Ria Slattius, Pro Hugo de Bruin, de Golfshop (Anne & Adrie van Drempt) en de Horeca (Jacqueline en Ari Bijkerk, Jan de kok en de aanwezige leden van de crew).