Golfweek: Jeugdlessen passend afgesloten

De eerste helft van het lesseizoen is op een passende manier afgesloten. Tijdens de laatste les voor de zomervakantie hebben de jeugdleden onder begeleiding van de jeugdcommissie een leuke outdooractiviteit gecombineerd met golf. Deze middag werd mogelijk gemaakt door de firma Buitenhoff (www.buitenhoff.nl), welke een speciaal programma had samengesteld.
De jeugdleden werden ingedeeld in drie groepen, die de opdracht kregen een vlot te bouwen. Daarna moesten alle teamleden een drijvende bal in het Rutbeek slaan, om deze vervolgens met het zelfgebouwde vlot weer op te halen. De ballen moesten vervolgens vanaf het drijvende vlot verder het Rutbeek in worden geslagen totdat de overkant werd bereikt. Uiteraard was er nadien nog even tijd om wat te zwemmen en te dollen.

Zie hieronder alle foto’s