De sluitingswedstrijd

Op 29 oktober is het seizoen afgesloten met de ‘sluitingswedstrijd’. Onder bijzonder goede weersomstandigheden speelden veel leden een Texas Scramble. De teams wisten goed te scoren, maar uiteindelijk waren er teams net iets beter. De eerste plaats werd bereikt door het team van captain Margreet Leijendekker met Hettie Wijnen, Jan Meijer en (niet ongebruikelijk….) Eldert Panis.
Tevens werd de trofee ‘Best Player of the Season’ uitgereikt. Henny Groothuis wist deze prestigieuze beker te winnen. Henny pleitte in haar dankwoord nog eens voor het deelnemen aan de maandbeker (de basis van de ‘best player’), met name aan maandbeker 2 als opstap naar maandbeker 1. Het competitieve is immers niet voor niets in de missie van Golfclub Driene opgenomen.

Romy, ook bekend als werkzaam achter de bar in het clubhuis, heeft als stage-opdracht van haar opleiding de sluitingswedstrijd begeleid. Zij deed dat met verve.

1e plaats: Margreet Leijendekker – Hettie Wijnen – Jan Meijer – Eldert Panis

2e plaats: Lidy Gerritsen – Berthy Schell – Greg Glyn – Teunis Kip