1e Hennie Jordaan bekerwedstrijd seizoen 2016

Met een redelijke opkomst van 31 deelnemers is de 1e Hennie Jordaan bekerwedstrijd van start gegaan. Een groot compliment aan de green-keepers die het belang inzagen van deze wedstrijd, en net voor aanvang alle wintergreens in zomergreens hebben omgezet. Nog wel moest er nog wel vanaf de wintertees worden afgeslagen .

Rudi van Doorne heeft zich met een netto score van 67 als 1e op de lijst van kandidaten voor de fel begeerde H.J. beker gesteld.
Henk ter Mors een goede 2e met 68 punten en Hans Ouwehand melde zich als 3e met een netto score van 72. Wel was hij de meest scratch speler met zijn hcp van 12.7
De Longest was voor Pieter Lem
De neary is gespeeld door Rudi van Doorne
Er is 6 maal een birdie gemaakt.

Dat de commissie nog niet helemaal warm is gelopen bleek uit, dat er nog een beker van vorig jaar uit de kast moest komen omdat de bekers seizoen 2016 nog niet beschikbaar waren. De eerst volgend keer krijgt Rudi de juiste beker overhandigd.