Fun – Fun – Fun !

Dat de deelnemers van de herenmiddag ook openstaan voor een fun-wedstrijd bleek vandaag doordat er 34 heren zich hadden ingeschreven voor de N.Q. single vierbal matchplay wedstrijd.
Door dit aantal hebben de wedstrijdstrijdleiders 7 flights van vier en 2 flights van 3 personen laten starten.
De scores van de vierballen liepen uit van een gelijke stand tot een uitschieter van plus 14. Gemiddeld is er +/- 3 gespeeld. De handicaps lagen zo dicht bij elkaar dat er maar maximaal 1 slag moest worden verrekend.
De flights van drie hebben een Amerikaantje gespeeld.
Ook volgende week is er eenzelfde wedstrijd gepland. Dit om vast weer even te wennen aan de zomergreens. Hopelijk kan er dan ook van de normale tees worden afgeslagen. Dit vooral voor de opmaat naar de komende competitie.
Het was na afloop nog net niet mooi genoeg om de nazit op het terras af te sluiten, maar de sfeer was er niet minder om getuige deze impressie foto’s.