23 maart

2e NQ single vierbal matchplay wedstrijd

Met een deelname van 30 spelers is de 2e single matchplay wedstrijd gepeeld. Door dit aantal zijn er opnieuw twee flights ingedeeld die onderling een Amerikaantje speelden.
Opnieuw is het gelukt om de handicaps van spelers zo dicht mogelijk bij elkaar te houden waardoor er twee flights waren in de matchplay wedstrijd die maximaal drie slagen moesten geven aan hun tegenspeler. Dat waren Gerard Siemerink en Henk ter Mors en het mooie is dat deze beide heren toch nog winnend hebben afgesloten tegen niet de minste tegenstanders.
De wedstrijd werd gespeeld onder de volledige mogelijkheden van de baan zomergreens en zomertees. Nog wel is het gras op de fairways erg kort en is er moeilijk onder de bal te komen.
Dat het seizoen nog erg jong is blijkt uit de foto’s onderaan.

De alom aanwezige voorzitter probeerde de geluidinstallatie nog wel aan de praat te krijgen maar zelfs met Gerard leidde dit niet tot succes (foto rechts).

Broedende waterhoentjes

Nog winterse sneeuwklokjes