Lokale Old Grand-Dad wedstrijd 2016

Woensdag 13 april is op de herenmiddag de lokale Old Grand-Dad wedstrijd gespeeld. Er hadden zich 32 deelnemers ingeschreven, waarvan 25 donateurs van de stichting. Een grootvader meldde zich voor de wedstrijd nog als donateur aan waardoor er nu 42 ingeschreven donateurs van golfclub Driene lid zijn. Door dit ledental kunnen er drie grootvaders plus de clubconsul mee naar de regiowedstrijd die op de Keppelse golfclub op 18 juli zal plaatsvinden.
Zie de winnaars op de onderstaande foto (vlnr: Joop de Jong, Gerrad Siemerink, Tim Logtenberg en Tiemen Boes)
Tim Logtenberg eindigde met de hoogste score van 35 stablefort punten eerste 9 17.0
Tiemen Boes eveneens met 35 punten maar op de tweede 9 16.0
Gerard Siemerink was vandaag opnieuw de beste scratch speler met 85 bruto.
Joop de Jong gaat mee als clubconsul.
Doordat de kleindochter van Tim op de 18e juli in het huwelijk treedt, zal Simon Klapwijk als 1e reserve zijn plaats innemen.

Zie de foto rechts van de birdies.
Om de dag nog extra op te leuken waren er alternatieve birdies te verdienen. Gerard Oosterhuis/Henk ter Mors/Jan Kees van Kooten/Hans Buma en Cees Blaak mochten deze mee naar huis nemen.
Van de acht niet bij de OGD aangesloten deelnemers was Gerrit Groothuis de beste met 31 stablefort punten.
De Second Neary was voor Arnold van der Sommen en de neary en longest allebei voor Alfons Esman.