7e Hennie Jordaan wedstrijd

Met 25 deelnemers is de 7e Hennie Jordaan bekerwedstrijd van start gegaan. De weergoden probeerden nog eerst te testen of er nog afhakers zouden zijn en lieten vlak voor de aanvang nog hun spierballen zien.

De neary ging naar Hans Weber en de second neary naar Alfons Esman terwijl Frans van Mol de longest op zijn naam zette. Er werden 3 birdies gemaakt.
Maar het uiteindelijke doel van deze wedstrijd was om zich in de top van de vijf best gescoorde totaallijst te plaatsen. Nu na zeven wedstrijden is Hans Ouwehand koploper met 360 punten. De tweede plaats wordt bezet door Henk ter Mors met 367 evenveel als Wim ten Heggeler. Met nog twee wedstrijden te gaan is nog veel mogelijk.

Gisteren melde zich nog een nieuw kandidaat lid voor de herenmiddag Omdat de handicap verlaagd is naar 36 wou die graag mee kwaken.
Hij/zij is doorverwezen naar de dames middag.

Maar zelfs onweer was niet afdoende om deze zeer gemotiveerde deelnemers uit de baan te halen.
De beste bruto score ging naar Hans Ouwehand met 82 netto. pl.hcp 12. Het CBA was 0
De hoofdprijs was voor Alfons Esman met een netto score van 68 die duidelijk van zijn trofee genoot.
Tweede werd Roderick Bredero met netto 70 evenals Ben Gelevert ook met netto 70 maar de 2e 9 net iets minder.

De volgende drie weken worden de Rydercup wedstrijden gespeeld. Vader en zoon zijn er klaar voor om ondanks alle weersomstandigheden de baan er perfect uit te laten zien. Chapeau !