De ‘Heren’ uit hun winterslaap of terug van zomerreces!

Na een toch wel wat moeilijke periode om het aantal inschrijvingen op een redelijk niveau te krijgen met uitzondering van de Rydercup wedstrijden hebben we vandaag 35 deelnemers bij de 3 bal stableford qualifying wedstrijd. Nu kon niemand het te warm te koud te nat of te winderig vinden. 23 graden op bijna de laatste dag van september !!!!!!!!
Ook de baan en de greens zijn onder deze omstandigheden een lust voor het oog en komt dit het spel ook ten goede. Dit mede door de sproeiers.
19 deelnemers van de 35 hebben 30 of meer stableford punten gescoord en het CBA was dus ook nul.
De hoofdprijs met 39 punten ging naar Frans van Mol.
De 2e prijs met 38 punten naar Gerard Siemerink.
De 3e prijs met 37 punten naar Pieter Lem .
Fred Leonards had eveneens 37 punten, maar de laatste 3 een puntje minder.

De second neary was voor Hans Roosendaal en de neary ging naar Joop de Jong die in de 2e ronde zijn eigen neary verbeterde en daar 2 keer een birdie scoorde.

Soms is het wel wat moeilijk om de juiste etiquette te vinden zeker als Gerrit zijn ballen met zijn favoriete drankje tentoonstelt.
Ook als je iemand aanspreekt is de etiquette regel dat je hem/haar aan kijkt.
Of als je in de mix speelt en de dame is op zoek naar haar tee en je zegt ‘Ik heb wel naar je bal gekeken maar niet naar je tietje’.
Tot volgende week, Dan spelen we ‘3 ijzers en een putter’.