Drie ijzers en een putter

We speelden woensdag 5 oktober de fun wedstrijd ‘3 ijzers en een putter stableford’. De opkomst was zonder meer goed te noemen: 36 deelnemers. De weersomstandigheden speelden een positieve rol deze middag, fris met een zonnetje. De baan lag er goed bij zeker gelet op de droogte van de afgelopen weken. Bij deze wedstrijd tevens werden 2 nieuwe leden verwelkomd, Arnold Riesmeijer en Peter Kluitman. Tot ons genoegen deed Anton Strabbing ook weer eens mee, terwijl Jan Gerritsen ook gewoon weer meedeed.
De wedstrijdcie had bepaald dat er 2 neary’s waren en een second neary, alle 3 met nota bene 2 kansen! De neary op 2 &11 was voor Gerard van Ardenne, de neary op 6 &15 voor Gerard Siemerink en de second neary voor Anton Strabbing. De drie foto’s rechts onder elkaar.
Het bleek bij terugkomst in het clubhuis dat het spelen met slechts 3 ijzers en de putter niet tot indrukwekkende scores leidde. Niemand speelde in de buffer.
Als winnaar kwam uit de hoge hoed warempel nieuwkomer Arnold Riesmeijer met 30 punten, terwijl Gerrit Groothuis 2e werd, ook met 30 maar op de tweede negen een iets mindere score. Good old Gerard Siemerink eindigde met 29 als 3e.

Bij de nazit introduceerden Arnold (foto links) en Peter (hij moet nog aan zijn HCP werken) zich voor de aanwezigen en gaven het bekende rondje. Al met al een mooie middag, en zeker voor herhaling vatbaar. Volgende week de Hennie Jordaan Beker.