Uitwisseling met PW

Op vrijdag 21 oktober vond voor de 9e keer deze uitwisseling plaats, dit keer op PW (Prinses Wilhelmina). Gestreden wordt om de ‘Likkepot’ een trofee destijds door Maurice Rahmann ingesteld. Met 20 spelers van Driene gingen we naar ‘Erve het Slagman’ home of PW. Er werd fourball betterball matchplay gespeeld (zonder hcp verekening). De baan lag er goed bij daar in Enschede, deze was overigens nog twee dagen gesloten geweest vanwege de hevige regenval. (Driene niet…..!) De ontvangst was aller hartelijkst, koffie met gebak en logo PW er op. De weergoden bleken ons gunstig gestemd, althans tot een uur of vier daarna gingen de sluizen open.
Terug in het clubuis bleek dat het korte spel bij Driene toch wel enige verbetering behoeft. PW won met 6,5 tegen 3,5
Ook de borrel was uitstekend door onze gastheren geregeld, hulde!

Enfin, traditie wil dat wij thuis weer winnen, daar houden we ons maar aan vast. Volgende keer dus de TIENDE uitwisseling en daar willen we gezamenlijk iets bijzonders van maken.

De neary was voor Hans Ouwehand, de longest voor Alfons Esman en de second neary voor Alfons ter Horst.