Afsluiting seizoen 2016

Vossenjacht en Captains diner

Met Hans Ouwehand als de vos. Door privé-omstandigheden kon Alfons Esman niet de play-off tegen Hans spelen om de eer wie de werkelijke vos is.

Deze play-off zal voorafgaande aan de eerste H.J. bekerwedstrijd van 2017 alsnog worden gespeeld. Over de uitkomst hiervan zal de commissie zich buigen en meenemen naar de einduitslag voor de vossenjacht 2017. Dat de combinatie ‘Vos’ spelen en uitvoerend commissievoorzitter niet samengaat bleek uit de score die de vos ver onder zijn kunnen neerzette. De deelnemers werden op BINGO manier verzocht hun eigen kaart te voorzien van plussen en minnen. Een deelnemer kwam op +9 uit, maar was even vergeten de minnen in mindering te brengen.
De winnaar werd uiteindelijk David Wijnen met +5
Tweede eveneens met +5 was Frans van Mol, maar hij heeft een hogere handicap.
Derde met +4 was Kor Huisman. Bob Verhoog en Gerrit Groothuis speelde ook +4 maar hadden beiden ook een hogere handicap.
De neary ging naar Sanne Dijkstra en de Second neary naar Gerrit Groothuis

Tijdens de borrel presenteerde Hans op de beamer een geweldige video compilatie over de vele aspecten van het golf en werden alle ins en outs belicht. Over het hele seizoen opgenomen foto’s passeerden de revue en was een aantal personen zeer geregeld in beeld met of zonder een winnende trofee in de handen. Robin Gray kreeg de Nederlandse vlag aangeboden, omdat hij zich tot Nederlander heeft laten nationaliseren.

De horeca crew werd eveneens bedankt voor hun inzet me een bloemetje en een waardebon. Ook voor de greenkeepers werd een waardecheck afgeven bij afwezigheid door Robin aanvaard.

Kees Ooijevaar deed een dringende oproep aan de leden van de herenmiddag om het jeugd talent Joris Spamjer te willen sponsoren voor € 200,=, zodat hij professionele mensen om zich heen kan groeperen om zijn prestaties te verbeteren. Volgens Kees wordt hij de nieuwe Joost Luiten en als die dan voortkomt uit onze club is dat dan weer een geweldige promotie voor Golfclub Driene.

Robin bedankte an passant nog de wedstrijdcommissie voor hun inzet. De commissieleden kregen hiervoor een fles wijn door Hans zelf uitgereikt.

David Wijnen bedankte eveneens de leiding van de herenmiddag en natuurlijk de vos die hij had mogen schieten.

Traditiegetrouw werd er weer een fantastisch Captains Diner door Jan op tafel gezet in buffetvorm. Bijzonder en wat de sfeer die er heerst bij de heren van de woensdagmiddag weergeeft is dat diverse leden die door fysieke redenen niet konden meespelen wel aanwezig waren bij de borrel en diner.

Hieronder nog een aantal foto’s om de sfeer aan te geven.

Klik op een foto en doorloop de galerij.