Kampioen Strokeplay 2016

Toos Gerritsen en Matthijs Morskate

Het kampioenschap strokeplay wordt in twee wedstrijden van 18 holes beslist. Het was een spannende wedstrijd.
Bij de dames eindigde Ester Noordink knap op de tweede plaats, terwijl Toos Gerritsen als kampioen op de trofee zal worden bijgeschreven. Zij memoreerde in haar speech nog even aan het feit dat veel kanshebsters verstek hadden laten gaan.
Bij de heren was het spannend maar kon Matthijs Morskate zijn op de eerste dag opgebouwde voorsprong prima verdedigen tegen Ron Apontoweil die verdienstelijk tweede werd. Het feit dat Matthijs gewonnen heeft en Evert-Jan Nijhof gedeeld derde werd zal betekenen dat volgend jaar meer deelnemers uit de woensdagavondgroep zich in de strijd zullen gaan mengen. De voorzitter tenslotte mocht het genoegen smaken om heel even ‘leader in the clubhouse’ te zijn. Al was dit met binnenkomst van de tweede flight al weer voorbij.

Voorzitter Frans van Mol reikt de beker uit aan de kampioen strokeplay Toos Gerritsen.

Voorzitter Frans van Mol reikt samen met de wedstrijdleidster Lidy Gerritsen de beker uit aan de kampioen strokeplay Matthijs Morskate.