8e Henny Jordaan Beker wedstrijd

Welgemoed trad de wedstrijdleiding om 10.00 uur aan om op deze prachtige dag 32 leden in te schrijven voor de laatste Henny Jordaan 1 en 2 wedstrijd van 2018.
Er was echter geen communicatie tussen de heren en de computer/printer mogelijk; de liefde kwam slechts van een kant. Om 11.00 uur was er nog geen teken van leven zodat er in arren moede van armoe werd teruggevallen op de ouderwetse handgeschreven kaarten her en der. Het is wellicht verstandig om deze machinerieën te heroverwegen.
Over de wedstrijd niets dan goeds : een mooie herfst (lente?) dag, snelle greens en voor sommigen zeer competitief. De langste op hole 16: A.Esman, de kortste op hole 2/11: G. Siemerink. De overige winnaars ( HJ 1): D. Wijnen, J. van der Veen en A. Esman, respectievelijk 1, 2 en 3 met nettoscores van 68, 68 en 69. Voor de HJ 2 waren J. Wiggers, H. Kiers en J. (H) le Loux met 37, 35 en 32 Stablefordpunten de besten. Er waren 8 birdies te vermelden, de vogels waren helaas reeds gevlogen en uit het zicht van de computer gebleven.
Over de totaal uitslag van HJ1 en 2 wordt niet eerder gecommuniceerd dan op het “captainsdinner” dan wel zoveel eerder als/dan nodig is om de vossenjacht tot een goed einde te brengen. Een complicerende factor is het gegeven dat bij de HJ1 (totaal) wedstrijd twee heren zelfs na 8 wedstrijden niet in staat bleken te zijn om onderscheid te maken, zodat op korte termijn een “shoot- out” noodzakelijk is, waarover nog wordt bericht.

Strijd met de computer

Wachten op de computer

Lachende ‘derden’…..

Waar is de computer?

The Neary

The Neary – eigenlijk voor Ben…

IN MEMORIAM
Aan het eind van de wedstrijd ontving de wedstrijdleiding het onaangename bericht van het overlijden van Martin van Hilten.

HJ 2 – Eerste plaats

HJ 2 – Tweede plaats

HJ 2 – Derde plaats

HJ 1 – Eerste plaats

HJ 1 – Tweede plaats

HJ 1 – Derde plaats

+ The Longest

In memorie : “gewoon”een aardige man; een trouw , aangenaam lid van de herenmiddag, die we zullen missen. De herenmiddagleden wensen de naasten sterkte voor de komende tijd.