Eerste Ringerwedstrijd

Op woensdag 3 april werd de eerste qualifying wedstrijd van het seizoen gespeeld. Deze wedstrijd telt mee voor het Ringerklassement. De Herencommissie heeft besloten deze wedstrijd te splitsen in 2 delen: 4 wedstrijden op de Driene-route en 4 wedstrijden op de Marter-route. Er zullen dus 2 klassementen opgemaakt worden. Men moet echter wel, om in aanmerking te komen voor een prijs tenminste drie keer op een route meegedaan hebben.
Ook op deze woensdag kregen de wegblijvers weer ongelijk. De voorspelde buien bleven uit, het werd met 29 deelnemers weer een heerlijke golfmiddag.

De neary, de longest en de second neary werden gewonnen door respectievelijk Rolf von Geldern, Gerard Siemerink en Hans Weber. Waarschijnlijk vanwege de snelle greens bleek alleen Gerard Siemerink in staat om een birdie te maken.

De Second Neary

De tweede plaats

De Neary

De Longest