Uitverkochte Eclectic

In opperbeste stemming en met mooi voorjaarsweer is deze middag doorlopen. Met 42 deelnemers zaten we al vroeg in het seizoen op het maximaal mogelijke aantal inschrijvingen. Terug in onze clubcottage heeft Roderick Bredero namens onze leden eerst (first things first) onze gewaardeerde kok Jan Oosting bedankt voor ruim 14 jaar trouwe dienst. Alle denkbare geluk, Jan!

Wij speelden 9 holes eclectic en voor de prijswinnaars waren er flessen wijn die beschikbaar gesteld waren door Johan Stokkentre. Ze waren prachtig voorzien van etiketten die specifiek voor deze dag gemaakt werden. Drie van onze leden haalden de laagste score deze dag van 37. Met de software als scherprechter leverde dat op: 1. Alfons Esman, 2 Ben Gelévert, 3. Rolf von Geldern.
De longest voor was voor oermens en onze grote leider Roderick, de neary die extreem near was werd gewonnen door Robert Kuipers.

Uiteindelijk hebben we onder leiding van Kees Ooijevaar en met Frank Hendriks van de Twentse Bierbrouwerij gevierd dat het contract met zijn brouwerij verlengd is. Het door Frank (en Rob Vehof van Berghorst Dranken) geschonken rondje leverde een luide en complexe polyfonie op.
Onze dank, Frank!

Wedstrijdleider Arnold

Ari maakt de kachel aan voor een wel zeer bijzondere flight:
drie K(C)ezen namelijk.

De Herencommissie proost mede op het nieuwe biercontract