Eclectic voor 14 ‘Diehards’

Tsja …. na een intensieve 18 holes met de dames, die we met overmacht hebben verslagen, bleek het voor het overgrote deel van de Herenmiddag een brug te ver om 24 uur later weer aan te treden voor een Chinese Greensome. Bovendien zijn er ook een fors aantal leden al op vakantie.
Alle reden voor de commissieleden de vorm van de wedstrijd te wijzigen. We moesten wel, want deze uitdagende wedstrijdvorm vroeg om een indeling met vier spelers per afslag en we kwamen dus 2 man tekort. Hopelijk bij een volgende funwedstrijd wellicht eens te proberen.
Het werd dus een Eclectic over de eerste 9 van de Driene-route. Met superieure overmacht gewonnen door de voorzitter van de herencommissie zelf, Roderick Bredero, die schitterde door afwezigheid wegens bezigheden buitenhuis.
De welverdiende overwinning werd dan ook meteen in twijfel getrokken omdat de een ander commissielid de score bij hield. Aanstichters van deze vrolijke aantijging waren de heren Buma en de Jong die zelf een Longest claimden zonder enig bewijs en bovendien niet uitgezet door de wedstrijdleiding. Dus u begrijpt dat er een gezellige sfeer heerste toen ook de heren Gelévert en Siemerink nog even in het zonnetje werden gezet met de 2e respectievelijk 3e prijs.
Johan Stokkentre stemde in dat de aanmoedigingsprijs vandaag werd uitgereikt aan Robert Kuipers die hem vast met plezier zal ontkurken.
Volgende keer beter zullen we maar zeggen.

Afwezig, maar toch
DE WINNAAR