Ringerwedstrijd Marter Route

De laatste wedstrijd voor de seizoensafsluiting met de vossenjacht en captainsdiner op 6 november waarvoor we uiteraard een grote deelname verwachten. Vandaag waren met 31 Man sterk verdeeld over 10 flights.
De baan lag er mooi bij, het blad geruimd en prachtig weer. Kortom alle ingrediënten voor een geslaagde middag.
Winnaar van deze laatste wedstrijd in de ringerronde, met 34 punten is David Reinhoudt. De hoogste score van de dag en meteen uitgeroepen tot kampioen van dit wedstrijdonderdeel. David: ”Hulde!
Op de tweede plaats eindigde onze allround- putter-expert Jan van der Veen met slecht 1 puntje verschil ten opzicht van David. Rudi van Doorne nam zichtbaar tevreden de laatste trofeebal in ontvangst en zal deze vast met gepaste trots enige dagen op de schoorsteenmantel aan familie vrienden en bekenden tonen .
De Birdies: Ben Gelévert 2 (2-11), Gerard Siemerink 1 (18), Alfons Esman 1 (9), Tiemen Boes 1 (11). Ben Gelévert scoorde de Neary, terwijl Gerard Siemerink de S-Neary opeiste.

Eindstand Ringercompetitie
(Marter Route):