Ringerwedstrijd Driene Route

22 heren, aan de magere kant, hadden ingeschreven voor deze wedstrijd. Ondanks de vele regenval van de laatste dagen lag de baan er verrassend goed bij. Aan de scores was dat echter niet te zien, slechts één persoon wist de buffer te halen. Daardoor kreeg de wedstrijd geen CBA van -2 maar van -1, zodat de wedstrijd gewoon van invloed was op de handicapverwerking.
De neary ging naar Rolf von Geldern en de second neary naar Jan van der Veen, die zichzelf in de tweede ronde nog verbeterde. Hij meende daardoor recht te hebben op 2 balletjes.
In de wedstrijd ging de derde prijs naar Rudi van Doorne met 31 STB, de tweede prijs naar Pieter Lem met 32 STB en de eerste prijs naar Gerard Siemerink met 35 STB, Gerard speelde daarmee als enige in de buffer.
Wedstrijdleider Jos Gerritsen introduceerde Pieter Berlijn als nieuw lid van de Herenmiddag.

De stand in de Ringercompetitie
(Driene Route) is:
1e Jan van de Veen 52 punten
2e Henk Kiers 50 punten
3/4 Hans Weber en
Rolf von Geldern 47 punten
5e Adrie Lamers 46 punten

De eerste plaats EN de enige in de buffer

Introductie van nieuw lid van de Herenmiddag: Pieter Berlijn

Tweede plaats

De second Neary
(twee keer!)