HJ-beker

Afgelopen woensdag werd de laatste alles beslissende HJ-beker gespeeld. Slechts 26 deelnemers schreven voor deze wedstrijd in en andermaal kwamen de mensen die vanwege de slechte weersvoorspelling niet hadden ingeschreven bedrogen uit. Het bleef zoals zo vaak op de Herenmiddag nagenoeg droog.
Slechts één persoon presteerde het om zijn handicap te verbeteren, de rest haalde zelfs de buffer niet. Deze persoon was Jan van der Veen die altijd goed scoort bij de HJ-beker. Hij won met een score van netto 69 slagen. Tweede werd Hans Weber met netto 73 en derde Rolf von Geldern met 74 slagen. De Neary werd gewonnen door Hans Weber en de Longest door Frans van Mol. Er werden slechts twee birdies gemaakt door respectievelijk Jan van der Veen en Hans Weber.
Door de winst van Jan passeerde hij Rolf von Geldern nipt met slechts 1 slag in de eindstand van de HJ-beker. Tijdens de Vossenjacht op 6 november zal de jacht op Jan (= de vos) geopend worden.
Het is voor Jan al de derde keer dat hij als vos mag opdraven.

De longest

De twee wedstrijdleiders