Invitatiewedstrijd

Onder ideale weersomstandigheden is woensdag onze invitatiewedstrijd gespeeld. Met in totaal 42 deelnemers, waaronder 13 invitees, konden we toch spreken van een redelijke opkomst. Er is als spelvorm gekozen voor een Greensome met de Chapman variant. Het voordeel hiervan is dat men wat vaker kan slaan en met de invité een echt team vormt.
De longest ging naar Erwin Scholte van Agteren (oud Driene lid) invité van Johan Stokkentre en de Neary naar Marcel Billet invité van Hans Buma.
Voor de wedstrijd eindigden 2 koppels met beide 69 slagen netto op de eerste plaats. Echter Hans Weber met Stef Huis in ’t Veld hadden een betere tweede 9 dan het duo Jos Gerritsen Jan van de Wolfshaar en werden dus eerste. De derde prijs ging naar het Driene duo Kor Huisman met Cees Blaak.

Tot slot bedankte Stef (voorzitter Herencommissie PW) voor de uitnodiging en voor de vlekkeloze organisatie. Het is altijd weer en voorrecht om op Driene te mogen spelen.

De uitslag

De tweede prijs