Drie stokken en een putter

36 verstokte leden zwermden lichtvoetig over het Driener gazon om deel te nemen aan de stokkenwedstrijd . Ooit was de wedstrijd opgezet als wedstrijd met ijzers, maar daar had de HM commissie een stokje voor gestoken om aldus discussies over de te gebruiken materialen te voorkomen. Daarnaast werd op deze wijze ook onze wijnleverancier Stokkentre de gelegenheid geboden mee te doen.
Verstoken van voldoende apparatuur in vaak stokoude draagtassen, deed iedereen zijn best.
Slechts een enkeling haalde een voldoende; bij de overigen konden de bijlessen worden hervat.
De heren Gelevert en Strabbing, gestoken in korte respectievelijk lange broek, wisten het tekort aan stokken te compenseren op de twee second-neary’s.
De heren van Mol, Van der Veen, Zwanenburg en Siemerink waren nog het meest stokvast (resp. eerste, tweede, derde en vierde) en werden dus als winnaar aangewezen en verdienden de ballen als prijs. De overige leden kwamen wellicht in aanmerking voor stokslagen.
Nadien op het terras werd eenieder een hart onder de riem gestoken door happen en dranken; na verloop van tijd stokten de gesprekken en gingen naar huis, op stok.

De wedstrijdleiding
voorziet stokslagen…