9 holes wedstrijd

In de oorspronkelijke programmering stond voor deze dag een bezoek aan een Duitse baan gepland. Vanwege de corona perikelen kon deze trip natuurlijk niet doorgaan. De vrienden hadden evenwel al vanaf 15 uur een 18 holes wedstrijd ingeroosterd. Vandaar dat er voor de heren slechts ruimte voor 9 holes overbleef. Kennelijk toch wel aangenaam, want maar liefst 39 heren waren aanwezig. En dan ook nog met mooi weer.
Rudi van Doorne schittert altijd op de eerste 9 holes, maar zakt dan vaak bij de tweede ronde door het ijs. Maar nu was er geen tweede ronde en mocht Rudi met maar liefst 24 punten de rest van het veld van achter zich laten. Tja en als hij van buiten de green in de hole chipt en dan ‘gewoon’ een birdie maakt, dan snap je waar de punten vandaan komen. Zijn 24 punten zijn eigenlijk nog glansrijker als je weet dat hij op hole 3 twee strafslagen moest noteren.
Cees Blaak werd tweede met 19 punten. Pieter Berlijn en Hein Bernelot Moens deelden met 18 punten de derde plek. Pieter officieel iets beter. Hein wist tevens de longest op zijn naam te schrijven.
De sneary was voor Gerard Siemerink en de neary voor Hans Leloux
Verder nog een eervolle vermelding voor Pieter Berlijn die vanuit de bunker precies in één slag de hole wist te vinden.

De wedstrijdleiding
met handschoenten