Seizoenstart Herenmiddag

Onder Siberische omstandigheden vond op woensdag 28 februari de eerste wedstrijd van dit seizoen plaats. Uiteindelijk waren het 13 ‘diehards’ die de winterse kou trotseerden en er een mooie middag van maakten. De commissie had, in afwijking van het programma, besloten om 9 holes stableford te spelen om ‘bevriezingsverschijnselen’ te voorkomen. Op voorstel van Ari werd besloten om halverwege de wedstrijd een ieder te verrassen met een kop heerlijke snert. Prima voorstel Ari! De greenkeepers hadden de wintergreens gelukkig van tevoren sneeuwvrij gemaakt. Geweldig gedaan! De sneeuw en de harde ondergrond zorgden wel voor vele bijzondere spelmomenten. Ton de Vent deed voor het eerst mee en voldeed na afloop met alle genoegen aan de verplichting die dat met zich brengt. Ton van harte welkom! Onze nieuwe voorzitter, Roderick Bredero, stond even stil bij een aantal nieuwe ontwikkelingen voor het komend seizoen zoals o.a. de Ringercompetitie. Hij rekent op een mooi en sportief seizoen.

De uitslag:
1. Cees van de Bovenkamp
= 19 Stablefordpunten.
2. Koos van Merksteijn 18
3. Jan van der Veen 16

Wat een succes! 9 Holes & Snert ! Greenkeepers bedankt voor het prepareren van de greens!
Ari, dank voor de foto’s.