Lokale Old Grand-Dad wedstrijd 2017

Met 23 deelnemers (waarvan 18 donateurs van de stichting Old Grand – Dad club) werd op woensdag 12 april de lokale OGD wedstrijd 3 bal stableford qualifying gespeeld.
Inmiddels heeft Golfclub Driene 45 donateurs die zich het lot van de gehandicapte jeugd in allerlei takken van sport een warm hart toedragen. Deze 45 hebben met € 1046,= bijgedragen aan de landelijke kas waar in 2016 weer voor € 140.000,= aan kleine projecten is besteed. In onze regio heeft uw clubconsul € 2500,= mogen bijdragen aan de verlichting van een trapveldje bij HVV Tubantia in Hengelo.

Ieder van ons die kennis heeft van een mogelijk doel kan dat bij Joop de Jong melden. (jojo1@wxs.nl) Zie ook de website van de OGD.
Dit jaar gaan er opnieuw drie deelnemers en de clubconsul mee naar de regiowedstrijd die op 10 juli op de Edense Golfclub gespeeld gaat worden. Hieronder de drie heren die vandaag het best hebben gescoord.

1e Ben Gelevert met 39 stableford punten.
2e Jan van der Veen met 36 punten.
3e Hans Weber met 34 punten.
Deze heren gaan ‘Driene’ op de kaart zetten.

Het trapveldje bij HVV

Winnaar Ben Gelevert

En hieronder de ‘beker’

Cees van de Bovenkamp heeft wederom goed gescoord en heeft hiermede zijn handicap binnen de norm van de herenmiddag weten te verwezenlijken. Proficiat !
Albert Selling heeft een doos ballen gesponsord waardoor er extra prijsjes konden worden ingezet voor de neary, second neary en ook de longest. Deze prijzen werden respectievelijk opgeëist door Guus Droppers, Hans Weber en Rolf von Geldern.
Door Joop zelf zijn de caps voor de winnaars aangeboden en ook de alternatieve birdies, die door Henk ter Mors en Ben Gelevert (ieder twee) mee naar huis werden genomen. En Hans Weber, Anton Strabbing, Rolf von Geldern en Guus Droppers hadden er elk één.

Cees van den Bovenkamp

Handicap verlaagd tot 35!!

Voor de Anton Strabbing (geen donateur zijnde, omdat hij geen grootvader is), maar wel als eerste geëindigd met 31 stableford punten ook een doosje ballen.
Het CBA was 0.

Hoewel het weer niet erg meewerkte, deed de lente gewoon haar entree.

Volgende week de 3e Hennie Jordaanbeker wedstrijd. Net als vorig seizoen worden de scores bijgehouden en zijn de vijf beste scores bepalend om de winnaar 2017 aan te wijzen.