Kanone start in Teckelenburg

Onder extreme warme omstandigheden is op woensdag 19 juli het uitje van de leden van de herenmiddag van start gegaan. Het was voor de eerste keer dat de heren gezamenlijk op stap gingen (geen uitwisseling). De bus was gevuld met maar liefst 46 deelnemers. Het was even wachten op de bus omdat de chauffeur de vertrektijd had gezien als tijd van aankomst. Gelukkig had de commissie alles al voorzien en Jan Wiggers gevraagd of die met zijn bestelbus met aanhanger mee zou willen rijden omdat anders nooit alle golftassen, trolleys en kledingtassen in de bus geborgen hadden kunnen worden.

Door de bijzondere warme omstandigheden, gecombineerd met een zeer zware baan waar flinke afstanden moesten worden afgelegd, heeft een klein aantal deelnemers goed naar het eigen lichaam geluisterd en niet alle holes uitgelopen. (zeer verstandig)

In de bus ontpopte Hans Ouwehand zich als een volleerd reisleider en lichtte alles nog even toe. Ook vermelde hij het berichtje van Stefan Nijhuis die ondanks zijn eigen gezondheidsperikelen ons allen een prettig dag wenste. (Chapeau)

Ontvangst mit Kaffee und Kuchen

Met een verfrissend drankje en een gezonde fruitversnapering kon met 14 flights van drie en één flight van vier de wedstrijd worden aangevangen.