Heren tegen de Vrienden van Driene = 6-4

Wat was het woensdag 6 september weer een geweldige dag: de Heren tegen de Vrienden van Driene, die de Heren met 6-4 hebben gewonnen. Zelfs Kwakkie werd weer goed gevuld met dank aan hoofdkwakkieophaler Peter van Mook. Voor wie niet weet wie Kwakkie is, kom naar of na de Herenmiddag. Weet wel dat het niet mogelijk is ‘gratis’ de Kwakkieperformance van Melvin de Boer bij te wonen.
Zie ook de Facebookpagina van de vrienden.

9 holes wedstrijd

Onder onverwacht goede weersomstandigheden ( ’s morgens kwam de regen met bakken uit de lucht) starten 19 deelnemers om 12.30 uur aan de 9 holes wedstrijd, voorafgaand aan het duel met de Vrienden van Driene. Even leek het erop dat er onvoldoende handycarts zouden zijn maar gelukkig kon dat worden opgelost. Tijdens de gezellige nazit werden de prijzen uitgereikt. Helaas was de winnaar daarbij niet aanwezig zodat hij ontbreekt op de foto.
1e prijs Herman Harkema 18 stableford punten
2e prijs Fedde Zwanenburg 17 stableford punten
3e prijs Sanne Dijkstra 16 stableford punten
De neary was voor Cees Blaak en de second neary voor Tiemen Boes. Er waren twee birdies te weten van Frans van Mol en van Cees Blaak.