Drie ijzers en een putter

Met 31 inschrijvingen en nog twee heren die dachten zich ingeschreven te hebben werd de wedstrijd aangevangen met 33 deelnemers. Voor de schrijver van dit verslag is het haast onbegrijpelijk dat er nog zeven personen zich in de buffer hebben gespeeld en dat Hans Ouwehand zelfs zijn handicap zou hebben verbeterd met een score van 38 Stableford punten.
Er werd in afwijking van de normale wijze op hole 2/11 en op hole 6/15 een neary uitgezet. Ben Gelévert scoorde op hole 2 en Hans Weber pakte op hole 6 de neary.
De winnaar van deze funwedstrijd was Hans Ouwehand met 38 Stableford punten. 2e Gerard Siemerink met 36 punten en 3e was David Reinhoudt met 35 punten.

Volgende week de laatste Hennie Jordaan bekerwedstrijd.

Op deze mooie maar toch in herfstkleuren getooide baan zwaaide kabouter Jan de scepter en kijken wij met hem naar de mooie natuur elementen die op onze prachtige baan te zien zijn.

Kabouter Jan