Driene – PW

Het tweede lustrum

42 deelnemers (10 flights van 4 plus Bob Verhoog en Jan Kees van Kooten buiten mededinging) streden om de likkepot bokaal, ook wel de suikerpot bokaal genoemd. Omdat PW hun herenmiddag altijd op vrijdag heeft was abusievelijk ook deze wedstrijd op vrijdag gepland. Door de alertheid van een lid kon gelukkig nog op tijd iedereen die zich had ingeschreven, nog uitwijken naar de wedstrijd van vandaag. Wel was er de nodige storing omdat de gasten zich niet goed over de aanvangstijd hadden geïnformeerd waardoor de geplande starttijd van 12.00 uur niet kon worden gehaald
Het mooie weer deed er alles aan om (als er al wat stress was bij de wedstrijdleiding) de stemming te verhogen.

De uiteindelijke uitslag van vandaag werd 5 tegen 3 voor P.W. en is daarmede de stand na tien jaar op [volgt nog] gekomen.

Ook de traditionele krenttewegge met een kopje koffie waarmee iedereen ontvangen werd viel goed in de smaak en ook in de baan werd er nog een neutje en een balletje gehakt rondgebracht. Maar uiteindelijk kon de wedstrijd worden aangevangen met 40 deelnemers voor de battle en 2 leden van Driene buiten mededinging.

Na afloop werd er nog een chipping contest gehouden waar namens Driene Jan van der Veen/Hans Buma/André de Roos en namens PW Jeffry Will/Dick Laan en Hans Franke aan deelnamen. Deze contest werd door André de Roos gewonnen.
De neary (alleen voor gasten) ging naar Hans Frandr en de second neary naar Bert Verwerda.
De gezamenlijke maaltijd werd met een behoorlijke deelname genuttigd.

Volgende week 3 bal eclectic over 18 holes starttijd 12.00 uur