Eclectic

Met een mooi aantal deelnemers, namelijk 33, ging vandaag de bovengenoemde wedstrijd van start. Ondanks de vervroegde starttijd van 12.00 uur was iedereen tijdig aanwezig. Ook het weer was niet de oorzaak van soms matige resultaten. De natte baan en ook de vochtigheid in de lucht waren niet bevorderlijk voor een goed resultaat. Edoch, enkelen onder ons trokken zich daar niets van aan en zetten een behoorlijke score neer met als voorbeeld Frans van Mol. Hij plaatste zich met 38 bruto en 31.7 netto als 1e. Tevens nam hij de second neary en de neary voor zijn rekening. Een ongekende prestatie.
Evert Jan Nijhoff werd 2e met 37/32,7 en 3e Gerard Siemerink met 37/33.3.

Volgende week starttijd 11.30 uur voor de wedstrijd 3 bal stableford qualifying.

Frank Hakvoort (beter bekend als de man van Ellen) heeft zich bij de herenmiddag aangesloten en gaf een inzicht van zijn doen en laten en liet dit gepaard gaan met een drankje. Tevens kon Joop hem inlijven bij de Old Grand-dad club.

DRIE PRIJZEN

voor Frans van Mol

Fotograaf Joop de Jong wist de herfst vanaf de tee van hole 14 mooi vast te leggen.