Afsluitingswedstrijd Vrienden

Ten bate van Villa Joep

Dankzij de geweldige inzet van Melvin de Boer en in zijn naam nog vele andere vrienden is de benefietwedstrijd een groot succes geworden. Traditioneel heeft de afsluitingswedstrijd van de vrienden cs een goed doel als uitgangspunt. Dit jaar Villa Joep, hét fonds tegen neuroblastoom kinderkanker.
En zoals op de Facebookpagina van de vrienden staat ‘Daar doe je het allemaal voor! Maar liefst 14.000 euro opgehaald voor Villa Joep!’
Het was een geweldig mooie dag bij Golfclub Driene en gelukkig ook droog, er was een superloterij en een veiling.
Er waren 72 deelnemers in de wedstrijd en ’s avonds ruim honderd mensen in het clubhuis. Ook dit is Driene, een vereniging waar prestatie en gezelligheid hand in hand gaan en in dit geval ook nog een goed doel!! Voor vijf Euro per (drijvende) bal kon met één chip een reis naar Portugal worden gewonnen. Zie hier rechts op de foto de basket. Voor iedereen een onmogelijke opgave. Alleen al deze activiteit leverde bijna € 1000 op. Maar ook activiteiten ‘onderweg’ als de longest putt en beat the Pro leverden mooie bedragen op.
Melvin, alle sponsors en natuurlijk de deelnemers: BEDANKT

DE SPONSORS