Waardering voor de bouwcommissie

Na de openingswedstrijd van de Golfweek sprak voorzitter Roderick Bredero zijn waardering uit voor de bouwcommissie met de volgende woorden:
“En dit is ook het moment om stil te staan bij diegenen die zich daarvoor met een geweldige betrokkenheid en toewijding hebben ingezet.
En dan begin ik met de projectbaas. Met alle communicatie, overleg, besluitvorming, kennis en ervaring die hiervoor gevraagd werd was het voor ons ondenkbaar om hiervoor iemand anders te vragen dan jou, Jan Boogaart. We zijn je zeer erkentelijk voor jouw bereidheid ook deze klus op je te nemen, voor je inspirerende leiding, en voor je geweldige inzet en betrokkenheid. Je hebt een fantastisch eindproduct opgeleverd.
Daarnaast is het realiseren van de nieuwe loods, en al het werk dat daarbij en daar omheen kwam kijken, in belangrijke mate mogelijk gemaakt door een aantal vrijwilligers onder onze leden die ik graag met name wil noemen:
Jan van der Veen, Ruud Marbus, Henk ter Mors, Cees van de Bovenkamp, John Huls, Wieger Buursink, Carl Grefte, Pieter Berlijn, André Bijkerk en onze eigen clubfotografe Remine Planten die een mooie fotoreportage heeft gemaakt van het project.
Jullie hebben ontzettend hard gewerkt om niet alleen de nieuwe loods mogelijk te maken, maar vooral ook om de oude loods een prachtige facelift te geven. Wij zijn als vereniging rijk met leden die zich met zoveel energie en toewijding voor de club inzetten. Ik wil jullie graag een fles wijn geven met daarop een speciaal ontworpen etiket. Dit laatste is het werk van Johan Stokkentre die voor deze gelegenheid van etiketten kunstwerkjes maakt. Grote dank daarvoor Johan.

HIERBOVEN: De betrokkenen op een rij.

HIERONDER: Enige dagen eerder had de bouwcommissie een eigen bijeenkomst met een BBQ.
Jan Boogaart memoreert de bouwgeschiedenis van de Greenkeepers Plaza.

VERLEDEN

HEDEN