Well Done voor Marieke en Melvin

Tijdens de goedbezochte nieuwjaarsreceptie zijn traditioneel de Well Done trofeeën uitgereikt. De kersverse voorzitter Roderick Bredero had gloedvolle woorden over voor Marieke Hardeman en Melvin de Boer.

Marieke heeft een geweldige sportieve prestatie neergezet doordat zij niet alleen clubkampioen Matchplay is geworden, maar ook kampioen van Overijssel. Marieke benadrukte in haar dankwoord dat heus niet iedereen single-handicapper hoefde te worden, maar wel sportieve vooruitgang moest nastreven.

Over Melvin kon Roderick natuurlijk vele verdiensten benoemen. Al jaren zet Melvin zich in voor de ‘Vrienden van Driene’ en hij drukt op een onnavolgbare wijze zijn stempel op de woensdagavond. Maar ook is Melvin de motor achter diverse activiteiten bij Driene met als memorabel hoogtepunt het mede-organiseren van het fairway dinner tijdens het lustrumjaar. Daarbij heeft hij posters en menukaarten ontworpen, voor de entourage gezorgd en nog veel meer en dat allemaal in de luwte. Maar ook is Melvin zeer actief op de sociale media waardoor hij Driene bij voortduring positief ‘op de kaart’ zet en daarmee fantastische PR levert.

Well Done

Marieke

Melvin

Driene de #1 baan van NL

Roderick Bredero ging ook nog in op ons streven de nummer één baan van Nederland te zijn. Hij haalde de woorden van Marco Pot aan dat dit in ieder geval moet gelden voor onze eigen leden. Wij zijn immers een CLUB, met hoofdletters. Dus niet alleen een mooie baan, maar vooral ook een club voor onze leden met een groot gevoel van samenhorigheid. Voor veel leden ook een ‘warm bad’.
In dat kader gaat een werkgroepje aan de gang om de randvoorwaarden voor het zijn van de #1 baan te benoemen. De leden zijn naast Marco Pot, Melvin de Boer, Matthijs Morskate, Ben Gelévert, Ton de Vent en Roderick Bredero.

De winnaars van de nieuwjaarswedstrijd

Ton de Vent – Irene van den Burg – Charles Stork – Margreet Leijendekker