Herbert Zwartz 70 jaar lid

Herbert is in 1952, 70 jaar geleden dus, lid geworden van de Twentsche Golfclub. Na het vertrek van de Twentsche naar Delden is Herbert de oude baan trouw gebleven. Hij is dus ook al vanaf de oprichting lid van Golfclub Driene. Uniek dus om al 70 jaar lid te zijn, maar zeker om al 70 jaar op dezelfde baan te spelen. Herbert speelt nog steeds en wel bij ‘Het stelletje ongeregeld’. Namens ‘Het stelletje’ sprak Wolter Lemstra de jubilaris toe en overhandigde een cadeau.
Voor Herbert was het een verrassing, want hij zou slechts een bijeenkomst met zijn familie hebben. Tot zijn verbazing waren de nodige leden en oud-leden van Driene aanwezig.
Topgolf Twente bedankte Herbert voor zijn betrokkenheid met een houten club die toevallig precies 70 oud is. De club heeft toebehoord aan Sam Snead, die 82 keer met deze (Wilson) club een PGA-wedstrijd heeft gewonnen.

Roderick heet welkom

Zeer verrast…

Wolter spreekt op de zo hem kenmerkende wijze Herbert toe.

en een adequaat dankwoord.

De 70-jarige club