Thuisblijvers hadden ongelijk

Vandaag mochten wij 24 deelnemers verwelkomen, hetgeen qua aantal onder onze ambitie ligt. Wellicht speelde de conditie van de baan, waarin geen handicarts waren toegestaan, hierbij nog een rol. Het weer beloofde geen spelbreker te worden, en het heeft haar belofte gehouden. Het was een prachtige middag.
De pairing verliep op handicap en we verwachtten dus spannende matchplay partijen. In een aantal gevallen kwam die spanning niet echt tot uitdrukking in de uitslagen, maar desondanks kwam iedereen kennelijk voldaan binnen. Eens temeer bleek dat de traditionele sfeer van camaraderie en gezelligheid zowel in de baan als in het clubhuis niets te leiden heeft van onderlinge resultaten. En zo moet het ook zijn!
Wij kijken erg uit naar de eerste Henny Jordaan wedstrijd op 21 maart, en hopen op een grote groep enthousiaste en ambitieuze heren!

De uitslagen

Wim ten Heggeler wint met 6+ van Roderick Bredero
Tiemen Boes wint met 8+ van Koos van Merksteijn
Gerard Siemerink wint met 2+ van Ben Gelèvert
Peter Kluitmans wint met 6+ van Kees Ooijevaar
Cees Blaak wint met 9+ van Jan van der Veen
Freek Hakvoort wint met 1+ van Cees van de Bovenkamp
Joop de Jong wint met 9+ van Jan Gerritsen
Hans Buma wint met 1+ van Gerrit Groothuis
Jan Laarhuis wint met 4+ van Robin Gray
Bob Verhoog wint met 4+ van Ruud Marbus
Simon Klapwijk wint met 7+ van Adri Lamers
Paul ten Brink wint met 2+ van Jan Wiggers

Voorzitter Roderick Bredero verwelkomt 24 leden.
Later in de baan met Koos van Merksteijn en Tiemen Boes.