Invitatiewedstrijd

Greensome Chapman Strokeplay

Ook nu weer waren de weergoden ons mild gestemd. Prima golfweer, alhoewel er deze middag eindelijk 1 regenbui viel tot grote tevredenheid van Peter Roering. Het bleek slechts een druppel op een gloeiende plaat. Aan de invitatiewedstrijd deden 17 koppels mee met invité en 5 koppels met alleen maar Drieneleden. Totaal zaten we met 44 personen in de baan
De Neary ging naar Frans Hutten (invité van Wim ten Heggeler) en de longest naar de “longest” man (meer dan 2 meter) Gerard Engelbertink (invité van Freek Hakvoort). De Second Neary werd weer een prooi voor Frans Hutten met partner Wim ten Heggeler.
De uitslag Invitatiewedstrijd:
1e Wim ten Heggeler met Frans Hutten, 60 slagen netto
2e Frans van Mol met Henk Eshuis, 63 slagen netto
Wedstrijd alleen Drieneleden:
1e Simon Klapwijk met Pieter Lem, 61 slagen netto

De grote winnaar werd dus Frans Hutten die op 3 onderdelen een prijs won.
Tenslotte hadden de volgende koppels een birdie:
Arnold Riesmeijer met Jan Jansen van der Laak, Alfons Esman met Martin Assink, Roderick Bredero met Ben Koopman, Cees van de Bovenkamp met Harry van Baars en Tiemen Boes met Henk Bosch.

EERSTE PLAATS
Wim ten Heggeler, gastheer van de grote winnaar Frans Hutten.

TWEEDE PLAATS
Frans van Mol, gastheer van Henk Eshuis.

LONGEST
Gerard Engelbertink (invité van Freek Hakvoort)

Beste ‘interne’ paar: Pieter Lem en Simon Klapwijk

FRANS HUTTEN

De eerste prijs, de neary en dan ook nog de sneary….. (binnenkort lid van de herenmiddag?)